Güncel Android Haber ve Uygulamaları

2012-2013 Atılım Üniversitesi Pedagojik Formasyon Başvurusu

17 Eylül 2012' de YÖK tarafından yapılan açıklama ile 2012-2013 yılında pedagojik formasyon verecek üniversiteler ve kontenjanlar belli oldu.İlgili yazımıza ulaşmak için tıklayınız.
Kontenjanların belli olmasından sonra 2012-2013 yılında pedagojik formasyon verecek olan üniversiteler "Pedagojik Formasyon Başvuru İlanları" yayınlanmaya başladı.
Atılım  Üniversitesi 2012-2013 yılı Pedagojik formasyon programı ile alakalı duyuru yayınladı.
2012 - 2013 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMI

Dersler Atılım Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde (Akay Cad. No:7 Çankaya/ANKARA) hafta içi Pazartesi ve Salı günleri 16:30 - 22:30 saatleri arasında yapılacaktır.

Açılması Programlanan Eğitim Alanları:
Matematik ( Matematik, Matematik ve Bilgisayar)
İngilizce ( İngiliz Dili ve Edebiyatı, Mütercim Tercümanlık, Amerikan Kültürü ve Edebiyatı)
Kamu Yönetimi
Psikoloji
Türk Dili ve Edebiyatı ( Türk Dili ve Edebiyatı, Çağdaş Türk Lehçeleri)
Tarih

Programa kayıt yaptıran öğrenciler için, Atılım Üniversitesi Öğrenci Kayıt- Kabul Ön Lisans ve Lisans Eğitim - Öğretim Sınav Yönetmeliği hükümleri geçerlidir.

Başvurular : 24 Eylül-7 Ekim 2012 (saat 24:00’a kadar)
Kayıtlar : 8-12 Ekim 2012
Grupların ilanı ve Derslerin başlaması: 15 Ekim 2012
Ücret ve Kayıt bilgileri ilerki günlerde verilecektir.
Pedagojik Formasyon Başvuru Duyurularını Yaşam Günlükleri Facebook Sayfasından Takip Edebilirsiniz 
Kaynak : Atılım Üniversitesi


0 comments :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...