Güncel Android Haber ve Uygulamaları

Fm 2012 %100 Türkçe Yama V.1.6 Yayınlandı

Fm 2012 %100 Türkçe Yamanın çıkmasından sonra yamada gözlenen bazı sorunlara çözüm olması için Fm 2012 %100 Türkçe Yama  v1.6 güncellemesi Fmgraphics.net tarafından yayınlandı.

Daha önce 1.5'de karşılaşılan dil seçimlerindeki problemler giderilmiştir.Sadece oyuna girdiğinizde 5 saniyelik bir dil seçme işlemi yapacaksınız.
Ayrıca yine yüzlerce cümle düzeltilmiş, çevrilmeyen bazı kısımlar çevrilmiştir.
Yani sadece problemleri düzelten bir yama değildir.
Fm 2012 %100 Türkçe Yamanın yapılmasına öncülük eden Fmgraphics.net kadrosuna ve yamada emeği geçen tüm Fm sevdalılarına teşekkür ederiz.



Daha önce 1.5'i kurmuş olanlar aşağıdaki linki indirsin ve kursun.
Daha önce %100 Türkçe Yamanın Diğer Versiyonlarını Yüklememiş Olanlar Yani  İlk kez 1.6'yı kuracak olanlar bunu indirsin.
Kurulum:
Oyununuzun kurulduğu yerdeki Football Manager 2012 klasörünü seçin ve kuruluma başlayın.
Yeni kariyer açmanıza gerek yoktur, kayıtlı oyunlarda çalışır.
Tüm versiyonlarla uyumludur.
OYUNA GİRMEDEN ÖNCE CACHE KLASÖRÜNÜ BİR DEFAYA MAHSUS OLMAK ÜZERE SİLİNİZ.Cache klasörü nasıl silinir öğrenmek için tıklayınız

Skin sorunu olanlar aşağıdaki işlemleri uygulasın
Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2012\skins\ (klasörünün içine atsın skins klasörü yoksa oluşturun)
Türkçe turnuva stadum ve medya için oyununuzun kurulu olduğu yerdeki \Football Manager 2012\data\db\1200 veya \Football Manager 2012\data\db\1220b içindeki dbc, lnc, edt dizinlerini silip rar dosyasından çıkarttıklarınızı atınız...


26 yorum :

  1. başka versiyonu çıkarmı? y

    YanıtlaSil
  2. @Cenk İnşallah yeni bir yama daha çıkacak

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim adimin hemen cvp yazmışın eywallha

    YanıtlaSil
  4. türkçe yamanın ilk versiyonu indirmiş ve kurmuştum.. şimdi yukardaki linklerden hangisini indirmem gerekiyor..

    YanıtlaSil
  5. Sağ üstteki arama kısmı çıkmıyor skin'i de yükledim ama...

    YanıtlaSil
  6. ilk yamayı ındırmıstım ondn sonra bunu yklesem calısırmı yoksa bundan oncekılerıde yuklemem lazım mı?

    YanıtlaSil
  7. @Anıl Uyaroğlu Farklı temaları yükleyerek arama motoru sorunu çözebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. @Hero54 Daha öncekleri yüklemiş olanlar için ayrı bir link var yazımızı detaylı okuyunuz.

    YanıtlaSil
  9. @omer onur Seker Linkler sağlam

    YanıtlaSil
  10. selam arkadaşlar.
    ben bu patch'i indirdim yalnız dosyaların arasında gizli dosyalarıda açmama rağmen cache klasörünü bulamadım bir tek yazı dosyaları var adları cache olan.
    sonra oyunu açtım loading dedikten ve bir süre beklettikten sonra ekran kararıyor ve sadece mouse imleci gözüküyor ve donmuyorda. bana yardım edebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  11. merhaba ben daha once hiç indirmeden bu surumu indirdim fakat bu bana setup application olarak cikti ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
  12. kurdum yamayı ama olmuyor dıl seceneklerı gelıyor turkce yok

    YanıtlaSil
  13. sag ust kosedeki arama moturu gozukmuyo bu sorunu cozebilicegim bi ling atarmsın...

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar ben bilgisayarıma format attırdım daha sonrada cafeden bazı oyunları yüklemesini istedim bilgisayarcıdan. Ve Fm 2012'de yüklettim oradan ancak oyunun bazı kesimleri türkçe ve hangi versiyon yama yüklendi yada yüklenmedimi bilmiyorum ? Ben nasıl yapıcam ayarlamayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce bir versiyonu yüklenilmiş yani.
      İlk linkleri yani v.1.5 yüklemiş olanların yükleyeceği Türkçe Yamayı yükleyiniz.

      Sil
  15. merhabalar. ben yamayı yükledim, gayet güzel bir yama ancak şöyle bir sıkıntı var. oyun her açıldığında dili seçmemi istiyor. listede en üstte türkçe var ancak türkçe seçince tekrar dil seçmemi istiyor ve bu kez gelen listede hollanda, çek cumhuriyeti gibi birkaç farklı ülke var. sorun ancak şöyle çözülebiliyor, o anda bir tane dili seçip ardından oyunu kapatıp tekrar açıyorum. bu kez dil seçme ekranı gelmiyor. bende o ana ekranda en alttaki ayarların yapıldığı kısma girip dili türkçe işaretliyorum. biraz uzun oldu ama:) bu sorunun bir çözümü var mı ? şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Selamlar.. Orjinal FM 2012 yi Türkçe yapıp oynayan var mı acaba??

    ben yapamadım.. belki 1000 defa yükledim oyunu ve ne söyleniyorsa yaptım ama sonuç hüsran.. neden olmaz niye olmaz..[sm=s20.gif]

    64 bit win 7 işletim sistemim olduğu için mi olmuyor acaba.. çünkü herkesde olupda bende olmaması can sıkıcı

    YanıtlaSil
  17. C:\Program Files (x86)\SEGA\Football Manager 2012/fmgraphics12.fmg hatası alıyorum bunun sonucu ne olabilir acele cvp yazarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  18. Her şeyse crash dumps vermeye başladı onu ne yapıcaz?

    YanıtlaSil
  19. Cache yapamayanlar için !

    1. "Başlat" a gelin.
    2. Kullanıcı adınıza tıklayın
    3. "AppData" ve arından "Roaming" klasörlerini açın
    4. "Sports Interactive" klasörünü açın
    5. "Football Manager 2012" klasörünü açın
    6. "cache" klasörünü silin

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar yama kurulumunda ilk kurduktan sonra bir yer daha seçmemi istiyor browse diyor basıyorum olmuyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...