Call of Duty 7: Black Ops Yükleme Sorunu Tam Çözümleri

Bu aralar  Call of Duty Black Ops ile ilgili yükleme sorunu yaşayanlar sıklıkta.Çünkü oyun 4 farklı yükleme sorunu veriyor.Bunlar;

1. cuba.ff yükleme sorunu
2. açılan oyunun tekrardan oynanılamaması
3. ses gelmemesi
4. safe modu sorunu

İşte bu sorunların Tam çözümü 



1. Yükleme sırasında cuba.ff dosyası yükleme sorunu derse yoksay demeniz sonrada aşağıda ki dosyayı indirip rar dan çıkartıp cuba.ff dosyasını C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty Black Ops\zone\Common içine atmanız

cuba.ff dosyası






Cuba.ff dosyası için tıklayınız

2. Oyunu yüklediniz çalıştı ama daha sonra oynamak istediğinizde açılmadı

Bu sefer bu linkteki dosyayı indirin içindeki tüm doyaları rardan çıkartıp
C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty Black Ops içine yapıştırıp tümüne evet demeniz gerek oyunu kesinlikle çalıştırmayın. Oyunu yeniden yüklemeniz gerek tabi cuba.ff yükleme sorunu yine diyecek ve yoksay deyip yüklemeye devam ediniz daha önceden cuba.ff dosyasını yapıştırdığınız için tekrardan yüklemenize gerek yok. Bu işlemlerden sonra oyuna giriş yapabilirsiniz.

http://hotfile.com/dl/82242065/ab37e83/zone2.rar.html

3. Ses gelmemesinin sebebi de eğer olursa tabii oyunu yüklerken Directx seçili olmasını öneriyorum yada Directx9 tekrardan yüklemeniz.

4. Pc baştan çalıştırıp bu işlemleri yapın derim oyunu ilk çalıştırdığımda ise yeni ayarlarla mı yükleyeyim soruna hayır sonra gelen ikinci pencerde safe modunda mı çalışsın sorusuna da hayır dedim yani gelen iki soruya hayır dedim. Oyun başlarken bir süre siyah ekranda beklemektedir.
 Eğer bunları yaptıktan sonra hala sorununuz devam ediyorsa bize yazın yardımcı olmaya çalışalım.


92 yorum :

  1. beyler bende sonunda takılıyor yada durduk yerde disk 1 i istiyor

    YanıtlaSil
  2. oyunu yükledim. Başlattığımda safe sorunu çıkıyor sonra bir pencere daha her yolu denedim. fakat oyun asla başlamıyor...anlamadım gitti. tüm güncellemeler de tamam bilgisayar asus g73jh

    YanıtlaSil
  3. Safe Sorununu crack dosyasından dolayı olduğu düşüncesi içerisindeyim oyunu tam olarak kaldırıp tekrar yükleme aşamasını yaparsanız daha iyi olur eğer genede çözemezseniz çıkan sorunları tam olarak yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım (Not:Crack dosyasını başka bir yerlerden temin etmenizi öneririm
    Ayrıca Lüften isimlerimizide yazalım

    YanıtlaSil
  4. Directx sorunu olan arkadaşlar Directx i linkten ktekrar yüklesin piyasada dolaşan bazı kurulumlarda sorun olduğu söleniyor farklı bir kurulum deneyin oyun için ve sorunlarınızı lütfen detaylı anlatalım yoksa yardımcı olmakta sıkıntı yaşıyoruz

    YanıtlaSil
  5. oyunu sorunsuz bi şekilde yükleniyor ama yükledikten sonra açmıyor. steam_api.dll bulunamadığından bu uygulama başlatılamadı diyor..yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden tşkler..

    YanıtlaSil
  6. BlackOps.exe - Bozuk Görüntü

    .....................\steam_api.dll uygulaması Windows üzerinde çalışmak üzere tasarlanmamış veya hata içeriyor.Programı özgün yükleme medyası kullanarak yüklemeyi deneyin veya destek için sistem yöneticinize veya yazılım satıcısına başvurun

    Kafayı yicem arkadaşlar.Lütfen yardım. :((

    YanıtlaSil
  7. .....................\steam_api.dll uygulaması Windows üzerinde çalışmak üzere tasarlanmamış veya hata içeriyor
    hatasi veren arkadaslar yeni yayinladigimiz crack dosyasini indiriniz sitenin icerisinde yayinladim

    YanıtlaSil
  8. http://yasamgunlukleri.blogspot.com/2010/11/call-of-duty-7black-ops-steamapidll.html

    Bu linkte bulunanlari indiriniz cozum olucaktir

    YanıtlaSil
  9. Bu hatayı veriyor ne yapmam lazım http://i56.tinypic.com/2hz31ie.jpg

    YanıtlaSil
  10. Directx hatası veriyor arkadaş senin sorunun directx leri yükle yukarıda linklerimiz mevcut

    YanıtlaSil
  11. Directx yüklü zaten. 2 kez silip yükledm yine sorun aynı

    YanıtlaSil
  12. Yüklediğiniz Directx den kaynaklandığı uyarısı veriyor ve çözümü için read me ye bakın diyor ama çözümü sölediğimiz gibi directx ten kaynaklanıyor ayrıca piyasada dolaşan bazı kurulumlar eksik onunda etkisi olabilir farklı bir kurulumu deneyiniz

    YanıtlaSil
  13. bende safe hatası weriiyor evet hayır falan dior güncellemeler tam bi yardmcı olabilirmsnz ?

    YanıtlaSil
  14. Mrb. ismim Ali. Dosyayı indirdim. elimdeki eski crack dosyasını kullanacakmıyım, yoksa bu dosya ile mi crack yapacağım. Birde bu dosyadan sonra oyun rusça oluyor. Ekran siyah olup kalıyor. Lütfen yardım edin. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Safe hatası veren arkadaş safe sorunu çıktığında hayır diyip oyuna giriceksiniz ama oyuna girdiğinizde kasma yapıyorsa ekran kartı sürücülerini güncellemeyi deneyin + directx ve vcredist in son versiyonunu kurun vcredist2010 çıktı zaten indirip kurun

    YanıtlaSil
  16. Ali bey elinizeki eski crack dosyasını kullanmanıza gerek yok zaten buradakileri tam olarak uyguladığınızda oyuna giriceksiniz.Rusça olması oyun ayarlarından ayarlanıyor lüften oyun ayarlarınıza bakınız

    YanıtlaSil
  17. tekrar merhaba safe sorunu ile ilgili yazmıştım adım emre, bir ara açtı hiç bir müdahale yapmadan fakat yine açmıyor ayriyetten çok ağır çalışıyor ve ekran genelde kitleniyor çizgi çizgi ekrn kartı desem güncelledim kart: ati hd 5870 directx 11 destekli anlamadım gitti sildim bende oyunu deli etti beni....nasıl olacak bilmem...

    YanıtlaSil
  18. Emre bey bunların haricinde hata vermemesi gerekiyor ekran kartınızda aslında oyun için yeterli sadece ekran kartından değilde ağır çalışmasının nedeni ram inizden ve sistem hızınından olabilir

    YanıtlaSil
  19. Sayın yetkili oyunu yeniden kurdum. Dediğim gibi rusça oldu. Oyunun ayarlarından ayarlanıyor dediniz. Rusça bilmiyorum ki nereden ayarlayacağım. Yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  20. Dil paketlerini eğer biraz araştırma yaparsanız internette 30 tl den satıyorlar.Ve eğer download etme gibi bir düşünceniz varsa googledan Black ops ingilizce dil paketi yazmanız yeterli

    YanıtlaSil
  21. oyunu yukledım gayet normal acdı acdıkdan sonra tam oyuna başlarken otomatikmen donuyo ve daha acılmıyo neden olabılır

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar merhaba ben ismail ben de callofduty 7 oyununu pc ye yükledeim fakat sistemim in yeterince iyi olmasına rağmen oyunda kısa kısa donmlar oluyor bunla ilğili bilğisi olan bir arkadaş bana yardımçı olursa sevinirim.tşkler

    YanıtlaSil
  23. Kasma sorunu olan arkadaşlar için yeni bir yazı yazıyorum gene sitemizin içerisinde kasma sorununa çözüm olarak aratırsanız bulucaksınız
    Ama kasmanın nedeni grafik ayarlarınızda olabilir Grafik ayarlarından anti-analizing x4 ise off yapın, text ayarlarını düşürün.Çözüm olucaktır ve gayet iyi efekt vericektir

    YanıtlaSil
  24. cd de 3 tane crack klasöru var reloaded skidrow shecky hangi crack yapıcam bilmiyorum hepsini yaptım oyun acılmıyor ''steam must be running this game'' diyor ne ypmalıyım lütfen cevap...

    YanıtlaSil
  25. Benim Ekran Kartı ATİ Wista Hom Basic Var ve Directx Kurarsam ATİ kalkar mı ?


    Samet KonyaLı

    YanıtlaSil
  26. http://yasamgunlukleri.blogspot.com/2010/11/call-of-duty-7-black-ops-kasma-sorunu.html
    bu linkte kasma sorunu ile alakalı yazımız mevcuttur
    Directx kurarsanız ATİ kalkmaz
    Crack soran arkadaş içinde skidrow crack kullanacaksın eğer bulamıyorsan sitemizde mevcut

    YanıtlaSil
  27. herşeyi yükledima ama ' steam must be running to play this game' diyor.. ltfen yrdımcı olun ltfen :(

    YanıtlaSil
  28. Steam Must be Running to play this game hatası crack hatasıdır ve düzeltmeniz için gerekli linkler sitemizde mevcuttur

    YanıtlaSil
  29. merhaba adım yasin, call of duty 7 sorunsuz bi şekilde kuruluyor ama oyunu bir türlü açamıyorum sürekli steam must be running to play this game hatası veriyor.gerekli linkler mevcut demişsiniz ama ben bi türlü bulamadım.lütfen yardımcı olurmusunuz.teşekkürler...

    YanıtlaSil
  30. Yasin Bey
    http://yasamgunlukleri.blogspot.com/2010/11/call-of-duty-7black-ops-steamapidll.html
    Linkteki crack yazan dosyayı indiriniz crackten kaynaklanan bir hata uyarısı karşılaştığınız

    YanıtlaSil
  31. oyunu yükledim crack'i yaptım her şey tamam oyunu açtığımda işkence sandalyesindeyim daha sonra o görüntüler bitince new game diyorum yine görüntüler çıkıyor fhidel castro felan var hatta böyle fragman gibi bölüm tanıtımı olsa gerek o görüntüler de bitince oyunun açılması gereken yerde siyah bir ekran ve üzerinde ok işareti var bekliyorum bekliyorum oyun açılmıyor lütfen yardımcı olun 2 gündür uğraşıyorum ama halledemedim...

    YanıtlaSil
  32. sistem gereksinimlerim tutuyor oyunu yükledim press a key ekranına kadar sorunsuz ama o ekran gelince donuyor mause imleci çıkıyor oyun yanıt vermiyor neden acaba bileniniz var mı? çözümü var mı?

    YanıtlaSil
  33. Crack ile alakalı sorunu olan arkadaşlar oyunu nerden temin ettilerse oradaki crackleri denemeli çünkü oyunun şu anda dolaşan farklı sürümleri var.
    Koltuktan nasıl kalkıcağını çözemeyen arkadaş içinse aşağıdaki link yeterli olucaktır sanırım
    http://yasamgunlukleri.blogspot.com/2010/11/call-of-dutyblack-ops-koltuktan-nasl.html

    YanıtlaSil
  34. slm ben yasin.crack yükledikten sonra oyun açılmıyor demiştim,bilgisayarı kapatıp açtım oyun açıldı,ilk oyunu açmamda bilgisayarı komple dondurdu.bilgisayarı tekrar kapatıp açtığımda oyun açıldı ve şu anda bi sorun yok gibi.yardımlarınız için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  35. oyuna giriyom oynuyom kendi kendine donuyo,ekran kartı ram yüksek benim oyundan hata almıyorum,oynuyorum oyun kendi kendine donuyo oyunu yüklerken hata falan görmüyorum,part dosyalarının içindeki program bozuk olduğunu duydum,fabrikada denendi oyun bozuk dosyalı olduğu söylendi,o bozuk dosyaya çare aranıyor :)))

    YanıtlaSil
  36. recep ivedik olsaydı şöyle derdi LEN YERİM OYUNUNUZU NE BİÇİM OYUN YAPIYONUZ,BENİDE ALIN O FABRİKAYA DERDİ,BAK BEN NASIL OYUN YAPIYOM,NASIL SAVAŞIYOM. :):):)

    YanıtlaSil
  37. Gerekli düzenlemeler ve linkler yenilenmiş bulunmaktadır ayrıca herşeyi yapmasına rağmen hata veren arkadaşlar oyunu nerden temin ettilerse bir daha yüklesinler

    YanıtlaSil
  38. AYNI SORUN ::::::oyunu yükledim crack'i yaptım her şey tamam oyunu açtığımda işkence sandalyesindeyim daha sonra o görüntüler bitince new game diyorum yine görüntüler çıkıyor fhidel castro felan var hatta böyle fragman gibi bölüm tanıtımı olsa gerek o görüntüler de bitince oyunun açılması gereken yerde siyah bir ekran ve üzerinde ok işareti var bekliyorum bekliyorum oyun açılmıyor lütfen yardımcı olun 2 gündür uğraşıyorum ama halledemedim...

    YanıtlaSil
  39. Merhabalar, ben oyunu kurdum fakat sonlara doğru 3 dosya hatası verdi, bende kaldırıp 3 kez daha kurdum yine aynı hataları verdi fakat oyun çalıştı ilk iki bölümü oynatıyor sonra haritalarla ilgili hata kodu geliyor. "couldn't find the bsp for this map. Please build the fast file associated with maps/vorkuta.d3dbsp and try again." hatasını alıyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  40. ben oyunu yükledim açıyom siyah ekran çıkıyo oyun açılmıyo

    YanıtlaSil
  41. Merhaba ben osman oyunu yüklüyom normal açılıyo sonra kendiliğinden siyah ekranda donuyo yani takılıyo ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  42. oyunu yükledkten sonra bu yazıyor 'program d3dx9_43.dll bilgisayarınızda eksik olduğu için başlayamıyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  43. bahsettıgınz hataları verdı tm yoksay flan dedık ama sona dogru gelınce 1. dvdyi tekrar istedi her seferınde taktım dvdyı okumuyo halbukı 10 dk once okuyodu yha :((

    YanıtlaSil
  44. ismim nejat oyun kurup açtım fakat mausum çok yavaş ben ateş ettikten bir sn sonra ateş ediyo yani mausu kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
  45. maps_creek_1.d3dbsp adlı hata alıyorum ne yapmam lazım arkadaslar yardım lutfen

    YanıtlaSil
  46. maps hatası alan arkadaşlar oyunu tam olarak yükleyememiştir.Eksik dosya bulunduğundan doalyı haritayı bulamıyor ve harita hatası veriyor önce directx 9 ü yükleyiniz eğer düzelmez ise oyunu tekrardan kurmalısınız

    YanıtlaSil
  47. 'program d3dx9_43.dll hatası alan arkadaşların sorunuda gene directx den kaynaklanmaktadır yukarıda linkini vermiş olduğumuz directx 9 güncellemesini yapmalılar

    YanıtlaSil
  48. arkadşlar oyun açılmıyor hep hata veriyorr sildim yeniden yükledim oymuyorr hata (SteamAPI_RestartAppIfNecessary yordam giriş noktası, steam_api.dll dinamik bağlantı kitaplığı bulunamadı) steam_dll dosyasını yükledim dxsetup yukledim yok lütfen yardım edersenız

    YanıtlaSil
  49. slm hasan ben herşeyi yükledim single player diyor oyn kapanıyo ne yapmam lzım

    YanıtlaSil
  50. STEAM MUST BE RUNNİNG TO THİS GAME BU NEDİR YA ACAMIYORUM DOSYAYI NE YAPMAM GEREKIO YARDIMCI OLUR MUSUNUZ LÜTFEN

    YanıtlaSil
  51. steam hatası alan arkadaşlar crack dosyasını yenilemesi gerekiyor site içi arama yapıldığında crack dosyası bulunucaktır

    YanıtlaSil
  52. ya arkadaşlar bende yüklüyorum bilgisayar oyunu hiç açmıyo crack yaptım yine olmuyo windows 7 de çalışıyomu bilginiz varmı

    YanıtlaSil
  53. Windows 7 de çalışıyor oyunu tekrar yüklemeyi deneyiniz

    YanıtlaSil
  54. d3dx9_43.dll diye bir sorun var anlamını söylermisin.şimdiden çok sag olasın.

    YanıtlaSil
  55. d3dx9_43.dll hata değil oyun için gerekli dll dosyasıdır..Yani bir eksiklik gibi düşün gerekli dll dosyasını bulup system32 nin içine atıcaksınız

    YanıtlaSil
  56. bu dell dosyası nasıl bişey ya direct yükledim çalışmadı bu u nasıl bulabiliriz yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  57. Sorununuzu tam olarak anlamadım eğer detaylı bir şekilde sorarsanız yardımcı olmaya çalışırım

    YanıtlaSil
  58. d3dx9_43.dll. masa ustune ındırdım oradan system32 icine atamıyorum

    YanıtlaSil
  59. ya fragmandan sonra donup kalıyo oyun masaüstü grafik ayarlarını bozup kapanıyorr..!! Tam böLüme başlanacağı sırada Donup kalıyo.

    YanıtlaSil
  60. Bilgisayarınız oyunun gereksinim duyduğu özelliklere sahip olmayabilir.Veya yüklediğiniz oyunda setupında sorun vardır oyunu silip tekrar yükleyiniz

    YanıtlaSil
  61. arkadaşlar fatih ben pc m yeni aldım özellikleri çok iyi d3dx9_43.dll dosyasınıda system32 ye attım yeni crack te indirdim fakat oyun yine açı8lmıo niye acaba bi yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  62. selam arkadaşlar ben bilal oyunu bugün aldımda yükledim crack yaptım ve sorunsuz oynuyorum ne takılma ne donma hiç bir şey yok seslerde ii sistemim core 2 duo 2.93 - nvidia 9600 gts 1 gb - 4 gb ram -gigabyte marka anakart süper oyun gayet rahat oynuyorum herkese ii eğlenceler...

    YanıtlaSil
  63. arkadaşlar ben ıunu yükledim giriş noktası bulunamadu diyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  64. ARKADAŞLAR BEN RECEP BİLGİSAYARIM DA 2 GB RAM İNTEL PENTİYUM DUAL CPU(2.20 GHZ)İŞLEMCİ 512 MB ATI READON HD 3400 SERİES EKRAN KARTI VAR OYUNU KURUYORUM AÇILIYO AMA TAM OYUNU BAŞLICAM MAKİNA KENDİNİ RESETLİYO NEDEN ACABA BİLGİSİ OLAN VARSA YAZSIN ....

    YanıtlaSil
  65. Girş noktası hatası steam hatasıdır crack dosyanızı yenilemeniz yada crack yapmanız gerekiyor gerekli linkler mevcuttur

    YanıtlaSil
  66. BİLGİSAYARIM DA 2 GB RAM İNTEL PENTİYUM DUAL CPU(2.20 GHZ)İŞLEMCİ 512 MB ATI READON HD 3400 SERİES EKRAN KARTI VAR OYUNU KURUYORUM AÇILIYO AMA TAM OYUNU BAŞLICAM MAKİNA KENDİNİ RESETLİYO NEDEN ACABA BİLGİSİ OLAN VARSA YAZSIN ....

    YanıtlaSil
  67. Allah rızası için biri maps?khe_sanh.d3dbsp dosyasını upload etsin

    YanıtlaSil
  68. arkadaslar bilgisayarı yeni aldım ve direk oyunu yükledim.win 7 home basic 64 bit işletim sistemi var.d3dx9_43.dll. hatayı veriyo.bu dll dosyasını system 32 klasorune atıyorum fakat yine aynı hatayı veriyo.diretx i tekrar yukledim oyunu 3 kez silip yukledim aynı sorun devam ediyo.lütfen yardımcı olun.gecenin bu saati oldu hala ugrasıyorum:((

    YanıtlaSil
  69. Hata vermemesi gerekiyor.Farklı bir kurulum ile oyunu tekrar yüklemeyi deneyiniz

    YanıtlaSil
  70. ''Ben Shader model 3.0 not available. '' Alıyorum bunu nasıl düzeltececeğim ??

    YanıtlaSil
  71. KARDEŞ İLK BÖLÜME GİRER KEN EKRAN SİMMSİYAH OLUYOR VE SU HATA GELİOR DRECT9 DETECTED lütfen bi yardım !!! acill

    YanıtlaSil
  72. direct9 detected hatası alıyorsanız directx yükseltmeniz gerekiyor gerekli linkler mevcuttur

    YanıtlaSil
  73. Shader Model 3.0 Hatası Alan Arkadaşlar ekran kartınız bu oyunu desteklemiyor demektir Yada ekran katının driver'ini güncelleyin. Aynı sorun bende'de vardı omboard ekran kartım vardı belki kaldırır diye indirdim ama kaldırmadı ekrankartı ( yusuf yusuf etti :D ). Bir hafta sonra nvidia Geforce 8800GT Calipre ekran kartı aldım şimdi oyunu son görüntüde oynuyorum harika bir oyun. Not : Oyunu bu siteden indirmedim... Saygılar...

    YanıtlaSil
  74. ya kardeşim bende safe modu sorunu çıkıyor evet desemde hayır desemde açılmıyor oyun ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  75. selamun aleyküm kardeşim black ops tam olarak yükledim açma konusunda açtığımda ( steam must be runningto play this game) yazıyor ve birde ( DLL si geçerli bellek görüntüsü değil disketle karşılaştırın)

    YanıtlaSil
  76. merhaba call of duyt black ops yükledim. bir sorun çıkardı. vorkuta.dbsp diye bi sorun oluyor onun için ne yapmam lazım admin ?

    YanıtlaSil
  77. ArkadasLar Bende Oyunun DosyaLarı Eksik YükLemiyor OnLarı 'iw' Dosyaları... BunLarı NasıL BulabiLirim Oyuna O Kadar Para Verdim NoLur BuLmam Lazım O DosyaLarı.

    YanıtlaSil
  78. arkadaşlar ben oyunu tam olarak yükledim crack de yaptım ama oyunu açmak istediğim de açılmıyor bir hata veriyor bunu nasıl çözebilirim?

    YanıtlaSil
  79. Lan her tarafı aradım taradım bütün forumları felan hep uğraştım ilk d3d9x_ bişiler hatası verdi sonra hallettim oyunu açtım steam bişi bişi o hatayı verdi sonra onuda yaptım safe mod hatası onuda yaptım tekrar steam hatası veriyor bi black ops oyunu için kıçım patladı yeter birileri adam gibi bişi biliyosa yardım etsin
    Şimdiden Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  80. vortuga.ff hatası varsa upload edermisiniz

    YanıtlaSil
  81. Vortuga .ff hatasını nasıl alıyorsunuz.Tam olarak yazarsanız yardımcı olmaya çalışalım:)

    YanıtlaSil
  82. arkadaşlar oyun reklamı geliyor ama bşlangıçta *PRESS ANY KEY* geliyor we donuyor yardım ederseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  83. ya arkadaşlar bn oyunu yükledim fakat bir kaç bölüm sonra khe sanh mapında error veriyor mapın linkini werirseniz sevinirim dosya adıı maps/khe_sanh.d3dx... işte biliosanız sölein ltfn

    YanıtlaSil
  84. oyunu yukledım ama açmaya çalıştıımda run in safe mode baslıı altında bi pencee çıkıor evet de desem hayr da desem oyun açılmıor ne yapabilirm yardım edermisinz?

    YanıtlaSil
  85. Maps Hatası alan arkadaşlar oyunu temin ettiğiniz yerde sorun var.Harita hatalarını o haritayı bularak çözebilirsiniz

    YanıtlaSil
  86. vorkuta.d3dsbp dosyasını upload edebilecek biri var mı?

    YanıtlaSil
  87. oyunu yükledim ses var görüntü yok yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  88. linkleri yenilermisiniz

    YanıtlaSil
  89. Lİnkler en yakın zamanda yenilenecektir

    YanıtlaSil
  90. cod mahvetmiş bence oynayıp kendinizi sogutmayın sonraki seriyi bekleyin derim

    YanıtlaSil
  91. orjinal cd si var. Daha önce kuruluş yaptığım makina oyunu kaldırmadı. Yeni aldığım pc de yüklemek istediğimdebu codla girilmiş activasyon var mesajı alıyorum. ne yapabilirim.

    YanıtlaSil
  92. oyuna grıorum ama yazılar acayıp gozukuo

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...