Güncel Android Haber ve Uygulamaları

Pes 2013 Demo Türkiye Takımları Yaması

Pes 2013 Demo ile alakalı paylaşımlarımıza devam ediyoruz.Şimdiye kadar çıkmış olan yamalarda en büyük eksiklik Spor Toto Süper Lig takımlarının olmamasıydı.Jenkey'in çıkardığı yamada Galatasaray vardı ama takım kadrosu güncel değildi.Pesbox ekibi bu duruma son verdi ve Pes 2013 Demo Türk Takımları ve Diğer Takımlar Yamasını bizlerle buluşturdu.
Pes 2013 Demo Türkiye Ligi Takımları ve Extra Takımlar

*Yamanın içerikleri "PeSBoX Anatolia Ekibi"nin çalışmaları kullanılarak hazırlanmıştır..

Hazırlayan: (pasali_genclix)

*Yamaya ufak çaplı bir Mini PeSBoX yaması demek yanlış olmaz.

PeSBoX Anatolia Ekibi nin hazırladığı en gerçekçi yüzler bulunmaktadır.

* Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzonspor, Bursaspor,Eskişehirspor (Son Transferleri , 8 Adet tezahüratları , faceleri , formaları , fontları vs )
*Ülke takımarı:İngiltere , İspanya , İtalya , Almanya , Portekiz , Brezilya , Arjantin, Fransa , Hollanda , Meksika , Hırvatistan ve Türkiye
*Klüp Takımarı:Arsenal , Manchester United , Liverpool , Chelsea , Manchester City , tottenham , Barcelona , Real Madrid , Valencia , Atletico Madrid , Paris Saint-Germain , Ajax , PSV , İnter , Milan , Juventus , Roma , Napoli , Bayern Munih , Celtic , Lyon , Dormund , Benfica , Porto , Sproting Lizbon , Zagrep , CSKA Moskova , Zenit , Olimpiacos , Panatihinaikos
* Her takımın kendine özgü tezahüratları
* Reklam Panoları
* Güncel Toplar
* Güncel Kramponlar
* 2 tane menü müziği
* 30 adet stadyum (oyun menüsünden seçiceksiniz)
* 5 Türk stadyumları (Türk Telekom Arena, Saraçoğlu , İnönü , Avni Aker ve Bursa)
*Türk Telekom Arena ( Estadio Luiz)
*Şükrü Saraçoğlu ( Gıuseppe Meazza )
*İnönü (Stade Lois II )
*Hüseyin Avni Aker ( Stadıo Orıone )
*Bursa Atatürk ( Estadio Amazonas )

Teşekkür bölümü
Öncelikle Bütün PeSBoX Ekibine teşekkürlerimi sunarım.
İlhan_12 , Sefa Çelebi , By Nec , MsssT , Mustafa Sahin , Gökhan Karadayı (GKAN) , Sisyrc , Hasan Aktaş , Sedax , Jenkey. Adını unuttuğum kişi veya kişiler varsa affola söylemeleri halinde ekleyebiliriz.
Özel teşekkür
Emre SARI ( fazla söze gerek yok adam gibi adam )

Yama Kurulumu
Kurulum rar çıkarığınız dosyaları PES 2013 DEMO bölümüne atınız , Gelen soruların tümüne evet diyiniz.
Stadyumları isteğe göre indirebilirsiniz , eğer indirmeyip menüdeki stad seçme işleminiz yaparsanız oyundan atar.
Stadyum seçme tuşları şöylerdir ;
I tuşu yukarı K tuşu Aşağı
J tuşu sol L tuşu sağ.
RAR ŞİFRESİ: www.pesbox.com
Türk stadları şunlardır;
*Türk Telekom Arena ( Estadio Luiz)
*Şükrü Saraçoğlu ( Gıuseppe Meazza )
*İnönü (Stade Lois II )
*Hüseyin Avni Aker ( Stadıo Orıone )
*Bursa Atatürk ( Estadio Amazonas )

Pes 2013 Demo Türkiye Ligi Takımları ve Extra Takımlar Ekran Görüntüleri

Linkler
Stadyumları İndirmek İçin Aşağıdaki Linkleri İndirin(İSTEĞE BAĞLI)


17 yorum :

  1. Part 3 Hatalı Part 2Değil Pardon

    YanıtlaSil
  2. Ben heosini yaptım partları indirdim sonra hepsini pesin içine çıkarttım ama lig gelmio yardım edin

    YanıtlaSil
  3. Oyunu yükledim fix güncellemeyide yükledim ama oyuna girdikten 2 dakika sonra gönderme hatası geliyo? Yardım

    YanıtlaSil
  4. Yamanın yeni versiyonunu 17/08/2012 tarihinde linkleri değiştirerek paylaştık.Yeni versiyonda hata almamanız gerekiyor.Ayrıca eğer oyundan atma sorunu yaşıyorsanız stadyum eklentilerini de yükleyiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin Kardeş Tüm Dosyayı İndirdikten Sonra Ne Yapmamız Gerek

      Sil
    2. Kurulum bilgileri yazıyor yukarıda

      Sil
  5. Güncelleme yapmamıza gerek varmıki admin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yeni eklenen takımlarla oynamak istiyorsanız güncelleyiniz.

      Sil
  6. Dostum Yükledim güncellemesini falan filan stadyumlar hariç oyunu pes 2013 unlocktan açıyorum o başta bişi dönüyorya orda kalıyor konami yazısını bi göremedim .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kurulumu doğru yapmışsanız sorunsuz olarak giriş yapmanız gerekiyor.Stadyum linklerini de indirip deneyin ama kurulumdan kaynaklı yaşadığınız sorun yamada sorun yok.

      Sil
  7. kurulumu yaptım oyunu açtım en baştaki 4 takım tek var

    YanıtlaSil
  8. admin trabzonspor formasında hata var onu düzelt bide trabzonun beyaz forma yerine borda forma yaparmısın ve ts dahil tüm takım transferlerini nolur admın sana guveniyorum

    YanıtlaSil
  9. Admin HeLaL oLsun 10 Numara oLmuş İndirdim Oynuyorum Çok Memnunum Tek Sevmediğim BöLüm 'TAKIM SEÇERKEN ARMALARIN YERİNE FORMALARIN OLMASI' onun Harıcinde Süper oLmuş ! ElleRinize SağLık !!


    Not = Birde DüzenLe(Edit) Bölümü Açık oLsa 'Manyaqq!' oLurdu =)

    YanıtlaSil
  10. helal olsun be halal olsunn
    bravoooooo 10 numara olmus hele taraftar desteği felan yürü be

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...