Güncel Android Haber ve Uygulamaları

Sms İle Kol Saati Kazandınız Sahtekarlığı

Son dönemlerde değişik sektörlerde faaliyet gösteren bazı uyanıkların,insaların bilgisi ve izni olmadan gönderdikleri kısa mesajla sahtekarlık yapmak moda oldu.Nerdeyse herkesin başında bu tarz bir olay geçiyor artık.Ya cep telefonunuzu arıyorlar hediye kazandınız diye yada kısa mesaj atıyorlar.Teknolojiye en çabuk alışan ve uygulayanlar sanırım sahtekarlar :)Şimdiye kadar başıma böyle bişey gelmemişti ve sonunda banada bir mesaj geldi.Hem sizlerle bunu paylaşmak istiyorum.
Tarih 16\02\2011 Gönderen 0534 494 06 60(numarasıda güzelmiş)

"TEBRİKLER!ÜCRETSİZ 2 ADET KOL SAATİ KAZANDINIZ.HEMEN 0532 111 91 91'i ARAYIN.HEDİYENİZİ VE TASARRUF CİHAZINIZI ALMAYI UNUTMAYIN.0532 111 91 91."


Gelen mesaj bu hem kol saati kazanmışım hemde tasarruf cihazı vaybe.Kol saati bide 2 tane :)Son dönemlerin en moda hediyesi kol saati ve tasarruf cihazı.Eğer verdiği numarayı arama gibi bir hata yapsaydım olabilecekleri şöyle bir internetten araştırdım.Önce 5 dakika müşteri temsilcisi adını verdikleri biriyle görüşmek için güzel bir müzik dinletisiyle karşı karşıya kalacağım.Daha sonra müzik bitiyor ve müşteri temsilcisiyle görüşüyorum.Müşteri temsilcisi kimlik bilgilerinizi teyid etmek için istiyor.Madem kimlik bilgilerimiz önünde ekranda yazıyor sen niye sölemiyorsun da bizden teyid etmek adında kimlik bilgilerimizi istiyor.Uyanık davranan insanlara karşı ya hemen telefonu kapatıyorlar yada alttan alıp kol saati hediyemizi almak için öncelikle tasarruf cihazını almamız gerektiğini söylüyor.Hani tasarruf cihazı da hediyeydi tebrikler diye mesaj gelmedi mi?Hepsi yalan inanmayın sakın ben vatandaşlık görevim olarak bu numarayı şikayet ettim.Bakalım ne sonuç alacağım.
Sizin de başınızdan böyle bir olay geçtiyse sizde Emniyet Genel Müdürlüğü'nün iletişim sayfasına şikayet ediniz.

Emniyet Genel Müdürlüğü İletişim Sayfası İçin Tıklayınız


21 yorum :

  1. Artık aramayada başladılar özellikle bu tasarruf cihazı konusunu çok kullanıyorlar.Şikayet etmek lazım ama sonuç alınıyor mu ki?

    YanıtlaSil
  2. Aynı mesajı bugun bende aldım. kesinlikle birileri buna el atmalı.

    YanıtlaSil
  3. Eğer bu mesajaldıysanız şikayet etmeniz yeterli ilgili kurumlara

    YanıtlaSil
  4. bugün banada geldi aradım emniyeti aradım ilgilenmediler mesaja itibar etmeyin dediler

    YanıtlaSil
  5. merhabalar merak ettiğimden dolayı bende araştırmak istedim bu mesajın gönderildiği firmada çalışan sigortalı bir elemanım ve inanın beyefendinin anlattıklarıyla yaptıgımız işlemlerin uzaktan alakası yok mail order sistemiyle sizlere cihazın ücretlendirmesi açıklanarak onaylanması dahilinde 1 hafta içerisinde gönderim yapılıyor öncelikle bunu belirtmek isterim vede ne yazık ki şunun da farkına varmış oldum insanlarımızın elindeki kartları kullanmayı bırakın ne işe yaradıkların haberi dahi yok .... amacım farklı bi izlenim uyandırmak değil emin olun sizden ricam herkese dolandırıcı gözüyle bakmayın ki böle bi dolandırıcılık olsa benm sigortam nasıl olabilir? bu bir soru işaretidir ... ve ayrıca bu cihaza sahip olan kişilerden çok nadir olarak fabrikasyon hataları dönmektedir bunun dışında yazıda belirtilen gibi kesinlikle dolandırıcılık iddası ile bir geri dönüş gerçekleşmemiştir! SİZE HER MESAJ YOLLAYAN DOLANDIRICI DEĞİLDİR ÖNCE DİNLEYİN SONRA FİKİR SAHİBİ OLUN....

    YanıtlaSil
  6. Biz her türlü düşünceye açığız.Kazandığım 2 kol saatini direk adresime yollasanız olmaz mı:)

    YanıtlaSil
  7. Olayın meşru olduğunu düşünenler için bir örnek verelim o zaman
    Polis adıyla telefonlarımıza gelen mesajı paylaşıyorum sizlerle
    "Sizi arayarak veya MESAJ GÖNDEREREK çeşitli hediyeler kazandığınızı bildirenleri aramayınız,kredi kartı veya kişisel bilgilerinizi vermeyiniz.www.asayis.pol.tr"
    Fazla söze ne hacet asıl mecra söylenecekleri söylemiş

    YanıtlaSil
  8. 05079748462 numaralı telefondan aynı mesaj gelmiştir:"TEBRİKLER!ÜCRETSİZ 2 ADET KOL SAATİ KAZANDINIZ.HEMEN 0532 111 91 91'i ARAYIN.HEDİYENİZİ VE TASARRUF CİHAZINIZI ALMAYI UNUTMAYIN.0532 111 91 91."

    YanıtlaSil
  9. aynısı banada oldu.. 05365135793 nolu numaradan aynı mesaj geldi. Aman dikkat edin.

    YanıtlaSil
  10. Bana da geldi mesaj tasarruf cihazı ne ki ?
    Fiyatı neymiş :p

    YanıtlaSil
  11. 05074115664 numarasından da bana geldi aynı mesaj bu şirkette mesajları sistem üzerinden değil çalışanların cep telefonlarından yolluyo sanırım eger varsa böyle bi şirket patron önce calısanları kazıklamaya baslamıs anlasılan :D

    YanıtlaSil
  12. açıklamanız için teşekkür ederim bende merak edip bir araştırıyım dedim yorumunuzu görünce sizi taktir ettim tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. merhabalar merak ettiğimden dolayı bende araştırmak istedim bu mesajın gönderildiği firmada çalışan sigortalı bir elemanım ve inanın beyefendinin anlattıklarıyla yaptıgımız işlemlerin uzaktan alakası yok mail order sistemiyle sizlere cihazın ücretlendirmesi açıklanarak onaylanması dahilinde 1 hafta içerisinde gönderim yapılıyor öncelikle bunu belirtmek isterim vede ne yazık ki şunun da farkına varmış oldum insanlarımızın elindeki kartları kullanmayı bırakın ne işe yaradıkların haberi dahi yok .... amacım farklı bi izlenim uyandırmak değil emin olun sizden ricam herkese dolandırıcı gözüyle bakmayın ki böle bi dolandırıcılık olsa benm sigortam nasıl olabilir? bu bir soru işaretidir ... ve ayrıca bu cihaza sahip olan kişilerden çok nadir olarak fabrikasyon hataları dönmektedir bunun dışında yazıda belirtilen gibi kesinlikle dolandırıcılık iddası ile bir geri dönüş gerçekleşmemiştir! SİZE HER MESAJ YOLLAYAN DOLANDIRICI DEĞİLDİR ÖNCE DİNLEYİN SONRA FİKİR SAHİBİ OLUN....

    MADEM ORDA SİGORTALI ÇALIŞIYORSUN NEDEN ARAŞTIRIYORSUN İÇERİĞİNİ BİLMİYORMUSUN SEN HEMDE NEDEN SİZ ARAYIP SÖYLEMİYORSUNUZ DA MESAJ ATIYORSUNUZ ... BUNA HALK ARASINDA DOLANDIRICILIK DENİYOR BİLMİYORSANIZ SÖYLEYELİM Bİ MAĞAZADAN GELSE MESAJ MAĞAZAMIZA GELİP ALABİLİRSİNİZ DENSE TAMAM KABUL AMA BU YAPILAN DOLANDIRICILIKTIR...

    YADA SEN SAF ÇIKTIN ARADIN KANDIRILDIN BİZİMDE SANA İNANIP ARAYIP KANDIRILMAMIZI MI İSTİYORSUN...

    YanıtlaSil
  14. Yeni Bir Mesaj Daha Geldi Şu Anda Araştırmasını Yapıyorum En Yakın Zamanda Sizinle Yeni Yazımızı Da Paylaşacağım
    Herkesin Bilinçlenmesi İçin Lütfen Paylaşınız

    YanıtlaSil
  15. Bana da aynı mesaj geldi dolandırıcılar bildiğiniz insanların emek sarf edip kazandıkları paraları bir mesaj bir Çağrı ile almaya çalışan bir dolandırıcıların eline düştük aslından bunlara sadece emniyet değil şebekelerinde dur demesi gerekmektedir

    YanıtlaSil
  16. Bnde ayni smsi aldim itibar etmeyin dolandiricilik isi bu.gerekli kurumlara gerkli sikayeti yapin ki bilincsiz insanlar kandirilmasin

    YanıtlaSil
  17. Diğer bir mesaj atan firma ile alakalı yazım umarım yararı olur
    http://yasamgunlukleri.blogspot.com/2011/05/son-donemlerde-degisik-sektorlerde.html

    YanıtlaSil
  18. http://yasamgunlukleri.blogspot.com/2011/07/yeni-sms-dolandrclg-mesajpoint-ilt.html
    Bu da yeni bir şirket burdan da digital fotograf makinesi mp5 kazanabiliyormuşuz :)

    YanıtlaSil
  19. ya cok basit bi yöntemi var sizde bu 05321119191 li firmayı dolandıra bilirsiniz garanti kartı olanlar alsın bu cihazı sonra bankanızı arayarak sarj back yapıcağınızı söyleyin sarjback mailorder la yapılmış olduğunuz harcamanı harcama itarızı ile (sarjback) geri alın paranızı sonra cihazıda geri iade etmeye bilirsiniz onlarda apışıp kalır

    YanıtlaSil
  20. Değerli Vatandaşlar,lütfen duyarlı olalım kimse kimseye bedava bir şey vermez.05321119191 no telefonu aradım.Sahtekarlık yaptıklarını söyledim ve emniyete ihbar edeceğimi söyledim.Aldığım cevap telefondaki bayan isim vererek şikayet edebileceğimi söyledi.Ben de sorumlu vatandaş olarak Emniyet Genel Müdürlüğü İletişim Sayfası 0 (312) 412 30 00 aradım ve ihbarda bulundum.Gerisi Değerli Emniyet ve polis teşkilatımızın duyarlılığına kaldı,inanıyorum gereğini yaparlar.Fakat siz duyarlı olun böyle mesajlara itibar edip aldanmayınız.

    YanıtlaSil
  21. AYNI MESAJ BANADA GELDİ(TEBRİKLER DİJİTAL FOTOGRAF MAKİNASI MP5 KAZANDINIZ HEMEN 0216 521 99 99 U ARAYIN HEDİYENİZİ VE TASARRUF CİHAZINIZI ALMAYI UNUTMAYIN 0216 521 99 99 POİNT İLT MESAJ GÖNDEREN NUMARA.+905318840487
    ONUR ÇELİK

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...