Güncel Android Haber ve Uygulamaları

2012-2013 Amasya Üniversitesi Pedagojik Formasyon Başvurusu

17 Eylül 2012' de YÖK tarafından yapılan açıklama ile 2012-2013 yılında pedagojik formasyon verecek üniversiteler ve kontenjanlar belli oldu.İlgili yazımıza ulaşmak için tıklayınız.
Kontenjanların belli olmasından sonra 2012-2013 yılında pedagojik formasyon verecek olan üniversiteler "Pedagojik Formasyon Başvuru İlanları" yayınlanmaya başladı.
Amasya Üniversitesi 2012-2013 yılı Pedagojik formasyon programı ile alakalı duyuru yayınladı.
T.C.
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
2012-2013 AKADEMİK YILI
PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMI
Milli Eğitim Bakanlığı Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı’nın 07.07.2009 gün ve 80 sayılı kararının eki
çizelgede yer alan branşlarda, Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına öğrenci alınacaktır. Programa;
Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığının 80 sayılı kararı eki çizelgede yer alan,
“Yükseköğretim programlarından Pedagojik Formasyon programını tamamlayanlar” koşulunun yer aldığı
programlardan mezun olanlar başvurabilir (80 sayılı karara ve eki çizelgeye aşağıdaki adreslerden ulaşılabilir).
http://ttkb.meb.gov.tr/dosyalar/80sayili/80_cizelge.pdf


2012-2013 Akademik yılında Üniversitemizde verilecek olan Pedagojik Formasyon Eğitimi için
Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen 200 kişilik kontenjan dahilinde izlenecek başvuru koşulları ve esaslar
aşağıda verilmiştir. Dersler hafta sonu yapılacak olup teorik derslerde %70, uygulamalı derslerde %80 devam
zorunluluğu aranacak ve Amasya Üniversitesi Pedagojik Formasyon sertifika programı yönergesi ve diğer ilgili
mevzuat hükümleri esas alınacaktır.

BAŞVURU SÜRECİ:
Ön Kayıt: Pedagojik Formasyon Sertifika Programına ön kayıt başvuruları 19.09.2012-02.10.2012 Tarihleri
arasında Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesine Şahsen veya Posta yoluyla yapılacaktır. Postayla yapılacak başvurularda gecikme yâda kaybolma durumunda tüm sorumluluk başvuru sahibine aittir.

Ön kayıt müracaat ücreti olarak Ziraat Bankası AMASYA Şubesi 52296591-5004 numaralı hesaba
(IBAN:TR740001000030522965915004) Ad-Soyad ve TC kimlik numarası belirtilerek 100 TL yatırılacaktır. Ön kayıt ücretinin iadesi söz konusu değildir.

Ön Kayıtta İstenen Belgeler:
1- Başvuru Dilekçesi (Dilekçe Örneği)
2- Onaylı Mezuniyet Belgesi
3-Mezun olunan üniversiteden alınmış 100’lük sisteme göre hazırlanmış transkript belgesi (Transkript
belgesinde yüzlük sisteme göre notu bulunmayan adayların başvuruları geçersiz sayılacaktır)
4- Nüfus Cüzdan Fotokopisi
5- 2 Adet Vesikalık Fotoğraf
6- Mezun Olduğu Programa Yerleştirildiğini Gösteren ÖSYM Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı da Geçerlidir)
7- Ön Kayıt Müracaat Ücretinin Yatırıldığını Gösteren Banka Dekontu

BAŞVURU ADRESİ
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Akbilek Mahallesi, Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi, No:7 PK: 05100 Merkez/AMASYA
Not: Bizzat başvuru durumunda belgelerin asıllarını getiren adayların fotokopileri kurumumuzca onaylanacaktır.

SONUÇLARIN İLANI:
Amasya Üniversitesi Pedagojik Formasyon Sertifika Programına ön kayıt başvuruların tamamlanmasının
ardından kontenjan fazlası başvuru durumunda, adaylar başarı sırasına (Genel not ortalaması) göre sıralanacak
ve kontenjan sayılarına göre kesin kayıt yaptırmaya hak kazanan adaylar ile yedekler ilan edilecektir. Genel not
ortalaması eşit olan adayların sıralaması, mezun oldukları programa yerleştirildikleri ÖSYM puanına göre
yapılacaktır. Değerlendirme 100’lük not sistemine göre yapılacaktır. Transkriptlerinde 100’lük not sistemine göre
notları bulunmayan adaylar, mezun oldukları üniversitelerden 100’lük sisteme göre mezuniyet not karşılıklarını
getirmeleri gerekmektedir. Aksi takdirde başvuruları geçersiz sayılacaktır. Adaylar kesin kayıt hakkını, beyan
ettikleri not ortalamaları mezun oldukları üniversiteler tarafından onaylandıktan sonra kazanacaklardır.
Sonuçlar 05.10.2012 tarihinde www.amasya.edu.tr web sayfasında ilan edilecektir.

KESİN KAYIT:
Kesin kayıtlar 08-09 Ekim 2012 tarihlerinde 08:00-17:00 saatleri arasında Eğitim Fakültesi öğrenci işlerine şahsen yapılacaktır. Söz konusu tarihler arasında kesin kayıt yaptırmayanlar kesin kayıt hakkını kaybetmiş olacaktır. İlk taksitin yatırıldığına dair banka dekontu (Ziraat Bankası Amasya Şubesi 52296591-5004 numaralı hesaba (IBAN: TR740001000030522965915004) Ad-Soyad ve TC kimlik numarası belirtilerek 1000 TL yatırılacaktır.
Yedekler: Asil kayıtlar için verilen süre dolduktan sonra boş kalan kontenjanlar 10 Ekim 2012 tarihinde ilan
edilecek, 12 Ekim 2012 tarihinde yedek listedeki sıralama dikkate alınarak kesin kayıtları yapılacaktır.

Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Ücreti:
2012-2013 Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Ücreti 2050 TL’dir. Bu ücret iki (2) taksit olarak, Ziraat Bankası Amasya Şubesi 522965915004 Numaralı hesaba (IBAN: TR740001000030522965915004) Ad-Soyad ve TC Kimlik Numarası belirtilerek aşağıda belirtilen tarihlerde yatırılması gerekmektedir.
1. Taksit: 1000 TL olup, 08-09 Ekim 2012 tarihleri arasında yatırılacaktır. Yedeklerden kayıt hakkı kazananlar için 1. taksit yatırma tarihi 12 Ekim 2012 dir. 2. Taksit: 1050 TL olup, 14-18 Ocak 2013 tarihleri arasında yatırılacaktır.
Pedagojik Formasyon Başvuru Duyurularını Yaşam Günlükleri Facebook Sayfasından Takip Edebilirsiniz 
Kaynak ve Başvuru Formu İçin : Amasya Üniversitesi


0 comments :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...