Güncel Android Haber ve Uygulamaları

Fenerbahçe Spor Külübü Aramaları

Uzun zamandır blogumuza bişeyler yazamıyorduk.Malum blogumuza konulan yasakdan sonra tekrardan yazılarımıza bugun başladık.Ve blogumuzun Türkiye girişlerine kapalı olduğu dönemlerde başımıza gelen ve paylaşamdığımız olayları paylaşalım sırasıyla...
Tarih 2011 Mart ayı
Son dönemlerde moda olan hediye kazandınız tarzı mesajlara alışmaya başladığım artık hepsini bloga yazmama düşüncesinin oluştuğu dönemler...Cep telefonuma gelen aramada numaraya baktığımda acaba bu sefer ne tanıtımı dinleyeceğim yada ne hediye kazandım diye düşünmüştüm çünkü arayan 444 1 975 ti.
Telefonu açtığımda karşımdaki bayan Fenerbahçe Spor Klübünden aradığını söyledi ve Fenerbahçe Dergisi hakkında bişeyler paylaşmak istediğini söyledi.Bende tabi dinlemeye başladım.Konuşmanın başında sizin gibi bir Fenerbahçe'nin dergimizi tanımak istediğini düşünüyoruz sözünü unutmam:)Çünkü aradıkları kişinin Fenerbahçe taraftarı olduğunu düşünen ne yaptım diey düşünmeye başladım.Fenerbahçe taraftarı olmasam da acaba ne anlatacak diye dinlemek istedim.Fenerbahçe Dergisinin tam hatırlamıyorum ama 84 TL olan yıllık aboneliğini şu anda kampanya fiyatı olduğu ve herhangi bir ek ücret ödemeyeceğimi söyledi.Tabi 84 TL 'nin %50sinin Çocuk Esirgeme Kurumu ve Mehmetçik Vakfı'na gideceğini söyledi.(Çok güzel bir proje)Kalan 42 TL nin ise şanlı Fenerbahçe'mizin gelişimi için kullanacaktır dedi.

Konuşmanın sonunda ABONE OLMAK İSTERMİSİNİZ? Sorusuna hazırdım zaten...
Telefondan kredi kartı bilgilerimi vererekl alışveriş yapmıyorum.Hemde beni arayan bir numarada asla.Bunu söylediğimde aradığı numaranın 444 'lu hat olduğu ve konuşmaların tamamının kaydedildiğini herhangi bir yasal olmayan hiçbirşeyin olmadığını hatırlatmak zorunda kaldı akıcı bir konuşma ile:)
Eğer abone olmak istersem internetten kendim yapacağımı söyledim ve teşekkür ederek kapattım.3-4 dakika sonra gene aynı numaran arama geldi ve eğer internetten abone olursam referansa kendisini yazıp yazmayacağımı sordu bayan.Tabi dedim sonuçta o kadar bana anlattı : )Performans süreçlerinde sanırım böyle şeyler çok önemli.
Fenerbahçespor klübünün küresel anlamda bu kadar büyümesinin nedenlerinden biride bu işte.Kurumsal anlamda güzel işler yapıyorlar.Dergiden haberdar olan ama abone olmayan insanlara bu şekilde ulaşıyorlar ve o kadar güzel anlattı ki karşımdaki kişi dergilerini.Eğer Fenerbahçespor taraftarı olsam abone olmayı isterdim






Fenerbahçe Dergisini İncelemek İçin Tıklayınız


0 comments :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...