Güncel Android Haber ve Uygulamaları

2012-2013 Balıkesir Üniversitesi Pedagojik Formasyon Başvurusu

17 Eylül 2012' de YÖK tarafından yapılan açıklama ile 2012-2013 yılında pedagojik formasyon verecek üniversiteler ve kontenjanlar belli oldu.İlgili yazımıza ulaşmak için tıklayınız.(Yazımızda Pedagojik Formasyon Başvurusu Yayınlayan Tüm Üniversitelerin Duyurularını Bulabilirsiniz )
Kontenjanların belli olmasından sonra 2012-2013 yılında pedagojik formasyon verecek olan üniversiteler "Pedagojik Formasyon Başvuru İlanları" yayınlanmaya başladı.
Balıkesir Üniversitesi 2012-2013 yılı Pedagojik formasyon programı ile alakalı duyuru yayınladı.

T.C. BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ Necatibey Eğitim Fakültesi 2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı Pedagojik Formasyon Sertifika Programı
13/0912012 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul toplantısında, Yüksek Öğretim kurumları bünyesinde yürütülecek olan Pedagojik Formasyon Sertifika Programlarının değerlendirilmesine ilişkin alınan kararlar görüşülerek Üniversitemize toplam 200 kişilik kontenjan verilmiştir. Bu kararın b ve c bentlerine göre formasyon programına aşağıda belirtilen kontenjan dahilinde öğrenci alınacaktır...


Ayrıca Yüksek Öğretim Kurulu,
Söz konusu sertifika programına başvuracak adaylar için üniversitelere 2009-2010 eğitim öğretim yılından itibaren kayıt yaptıran öğrencilerin not ortalamasının en az 4 üzerinden 2.5 veya 100 üzerinden 65 olması gerektiğine, yükseköğretim programlarına 2009-2010 eğitim öğretim yılından önce kayıt yaptıran öğrencilerde bu şartın aranmamasına ilişkin kararın uygulanmasında yaşanan sıkıntılar ve üniversiteler arasındaki not sistemi karşılıklarının birbiri ile uyumlu olmadığı, bir standart yönetimin bulunmadığı dikkate alınarak, adayların not ortalamalarının 4 lük sistemden 100 lük sisteme dönüştürülmesinde, adayların mezun olduğu üniversitenin dönüşüm bilgisinin kullanılmasına , başvurulan üniversite tarafından herhangi bir dönüştürme işlemi yapılmamasına,karar verilmiştir.
Bu karara göre Eğitim Fakültemizde herhangi bir not değişim tablosu kullanılmayacak olup, sertifika programına başvuran her aday kendi mezun olduğu üniversitenin ilgili fakültelerinden 4 lük veya diğer not sistemlerine göre notların yanında transkriptinde mutlaka 100'lük puan sistemine göre puanı olmalıdır. Sıralamalar 100'lük puan sistemine göre yapılacaktır.
• Yukarıda verilen programlardan birsine başvurmak isteyenler istenilen belgelerle birlikte 24 Eylül-28 Eylül 2012 tarihlerinde mesai saatleri arasında Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Öğrenci İşleri bürosuna şahsen (veya başkasına vekalet verilebilir) başvurmaları gerekiyor (posta veya fax yoluyla başvurular kabul edilmeyecektir).
 • Kesin ve yedek kayıt listeleri 1 Ekim 2012 tarihinde ilan edilecektir. Kesin kayıtlar ise 3-10 Ekim 2012 tarihleri arasında yapılacaktır.
• 11-12 Ekim 2012 tarihlerinde ise boş kalan birimlere yedek yerleştirmeler yapılacaktır.
• Pedagojik Formasyon Eğitimi, Necatibey Eğitim Fakültesi’nde hafta içinde (genel olarak mesai bitimi sonrası 17.00 dan sonra) verilecektir. Mezun öğrencilerin ödeyecekleri öğrenim gideri yıllık 2050 TL olup, kesin kayıt sırasında 800 TL, 2.dönem kayıtta (şubat ayında) ise 1250 TL ödenecektir.
• Pedagojik Formasyon Sertifika Programı için Akademik takvim taslağı aşağıda belirtilmiştir.
• Başvuruda eksik kalan kontenjan bölümleri olduğu taktirde, boş kalan kontenjanlara başvuru oranına göre diğer bölümlerden aktarma yapılacaktır.

ÖN KAYIT İÇİN İSTENEN BELGELER:
1-) Ön Kayıt Formu (Bu form İnternetten doldurulacak olup başvuru tarihinde aktif hale gelecektir)
2-) Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi (onaylı fotokopisi)
3-) Not Dökümü(Transkript) Belgesi (onaylı fotokopisi).
4-) Banka önkayıt ücret Dekontu (30-TL ön kayıt ücreti-bu ücret geri iade edilmeyecektir. Aşağıda verilen banka hesap numarasına başvuran adayın adı soyadı ve TC kimlik nosu yazılmalıdır)
5-) Nüfus Cüzdanı fotokopisi
6-) 2 adet fotoğraf Eksik veya yanlış bilgilendirme yapılan formlar kesin kayıt esnasında değerlendirmeye alınmayacaktır.
Not: Diploma, geçici mezuniyet belgesi ve transkriptlerin aslı gösterildiği taktirde "aslı gibidir" onayı sekreterliğimizce yapılabilir.
Bu belgeler bir plastik klasöre yukarıdaki sıraya göre yerleştirerek Necatibey Eğitim Fakültesi öğrenci işleri bürosuna teslim edilecektir.
Ön Kayıt ve Müracaat adresi: Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Merkezi, Soma Caddesi, 10100 Balıkesir, Tel: 0 266 2412762 Fax: 0 266 249 5005 Mail: nef@balikesir.edu.tr
*Başvuru ücretinin Yatırılacağı Banka ve Hesap Bilgileri: Ziraat Bankası : 45 37285142 5001 (BAÜ Döner Sermaye Hesabı) IBAN NO: TR91 0001 0000 4537 2851 4250 01

Kaynak : Balıkesir Üniversitesi


0 comments :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...