Güncel Android Haber ve Uygulamaları

Diablo 3 Yükleme Sorunu Çözümü

Diablo 3 sonunda meraklıların elinde.Senelerdir beklenen Diablo 3 sorunlarla birlikte geldi.Diablo 3'ü ilk olarak yüklemeye çalışırken alınan sorunları aşan oyunseverler bu sefer oyunun içerisindeki hatalarla uğraşmak zorunda kaldı.
Daha önceki yazılarımızda oyun içerisinde alınan hatalardan bahsetmiştik.Şimdi ise birçok kullanıcının Diablo 3'ü yüklerken aldığı Setup Hataları ile alakalı yazımı sizlerle paylaşıyoruz.
Diablo 3 yüklenirken bazı oyunseverler  "Diablo 3 Setup Error" ya da "Diablo 3 Install Error" şeklinde hatalar aldıklarını çeşitli forum sitelerinde yazıyorlar.Henüz konu hakkında Blizzard'dan bir açıklama gelmiş olmamasına rağmen takipte kalmamız gerekiyor."Diablo 3 Setup Error" yada "Diablo 3 Install Error" alan kullanıcılar aşağıda belirtilen adımları uyguladığında bu sorun ortadan kalkacaktır.
Diablo 3 Hata Mesajı "error: the installer was unable to read the file "diablo iii net" alan kullanıcıların yapması gerekenler.




İşte Diablo 3 Setup Sorunu Çözümü

1 - Bilgisayarımın içinde bulunan tüm battle.net klasörlerini aratın ve silin
2 - D3 Betayı uninstall edin.
3 - http://eu.media.battle.net.edgesuite.net/downloads/d3-installers/589acdb4-c660-318a-b993-01528fad7da6/Diablo-III-8370-enGB-Installer-downloader.exe dosyasını indirin.
4 - Herhangi bir sürücünüzde (C,D vb)'de Diablo 3 isimli bir klasör oluşturun.
5 - Bu klasöre download ettiğiniz dosyayı koydum ve çalıştırdım.
6 - 1-2 mb indirdikten sonra install'u kapatın.
7 - Hafizada kalan "Diablo-III-8370-enGB-Installer-downloader.exe" dosyasını durdurup, kapattın
8 - Önceki download ettiğim (7.6 GB) dosyaları Diablo 3 klasörü altında yeni oluşan "Diablo-III-8370-enGB- Installer" klasörünün altına kopyalayın.Ama önce içindekileri silin.
9 - Sonra Diablo 3 klasörü içinde bulunan "Diablo-III-8370-enGB-Installer-downloader.exe" dosyasını yeniden çalıştırın.
10 - Artık tüm dosyaları kontrol edip, 7.55 GB'a kadar bir problem bulmaması gerekiyor.Devamında da 50 mb'lık kısmı baştan indiriyor.
11 - "Diablo-III-8370-enGB-Installer" içinde bulunan "Diablo III Setup.exe" dosyasını çalıştırdığınızda yüklemeye başlayacaktır.

BURADA ÖNEMLİ BİR NOKTA VAR. Kesinlikle setup ile gelen default klasöre install yapmamanız gerekiyor.


Şimdilik bu adımları izlediğinizde sorunun ortadan kalktığını forumlarda okuduğumuz kadarıyla görüyoruz.Eğer hala sorunu almaya devam ediyorsanız yorumlarınızı bekliyoruz.

Kaynak:Merlininkazani,Ekşisözlük


4 yorum :

  1. birazdaha duzgun anlatirmsin ve resimli anlatrisan cok iyi olur kardes cok karisik anlatmisn yada video cekermsin

    YanıtlaSil
  2. İyi günler ben torrent olarak oyunu bilgisayarıma indirdim (7.6 gb) fakat oyunu kuramıyorum Diablo III Preload isimli klasöere indi içine girince açılamayan (a.mak için başka şelere yönlendiren )dosyalar la dolu ne yaptıysam setupu bulamadım.Deamon tools la da okunmuyor lütfen yardım edin arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah hocam güzel paylaşım ben yaptım işe yaradı teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Çok Başarılı bir Anlatim Teşekkürler İsime yaradi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...