Güncel Android Haber ve Uygulamaları

Samsun İli Branş Öğretmeni İhtiyaçları Sayısı ve Okullar

4+4+4 Eğitim-Öğretim Sisteminin bu yıl ilk kez uygulanmaya başlayacak.Buna bağlı olarak da İl ilçe milli eğitim müdürlükleri Branş Öğretmenlerinde İhtiyaç Bulunan Eğitim Kurumları Listesini yayınlamaya başladı.
Yeni öğretim sistemi ile branş öğretmenine olan ihtiyacın artacağı ve 40 bin öğretmen alımı yapılacağı düşünüldüğünde atama sayılarının nasıl olacağı merak konusu.Artık 5.sınıfların branş derslerine sınıf öğretmenleri yerine branş öğretmenlerinin girecek.Tabi bu da branş öğretmenlerinin atama sayısının artacağının bir göstergesi.İlköğretim matematik öğretmenliği ve fen bilgisi öğretmenliği bu branşlardan birkaçı...
Özellikle 2.sınıftan başlayacak olan İngilizce Eğitimi sayesinde İngilizce öğretmenliği alımında patlama yaşanacağı düşünüyoruz.
İl ilçe Milli Eğitim Müdürlüklerinin yayınladığı Branş Öğretmenleri İhtiyaç Listesine Göre Ağustos 2012 'de 40 bin öğretmen alımında hangi branşdan kaç tane öğretmen alımı yapılacağını tahmin edebilirsiniz.

6287 Sayılı Kanun Gereği Dönüştürülen ve Yeni Açılan Eğitim Kurumlarındaki ile Liselerdeki Branş Öğretmeni İhtiyaç Listesi
  • Adalet---1
  • Almanca---23
  • Beden Eğitimi---178
  • Bilişim Teknolojileri---57
  • Biyoloji---22
  • Coğrafya---38
  • Çocuk Gelişimi ve Eğitimi---17
  • Denizcilik/Gemi Makineleri---3
  • Din Kült. ve Ahl.Bil.---118
  • El San.Tek---27
  • Elektrik-Elektronik Tek.---10
  • Felsefe---19
  • Fen ve Teknoloji---183
  • Fizik----17
  • Fransızca---1
  • Gazetecilik---2
  • Gemi Yapımı/Çelik Gemi Yapımı---3
  • Giyim Üretim Teknolojisi---11
  • Görsel Sanatlar/Resim---51
  • Grafik ve Fotoğraf/Grafik---3
  • Güzellik ve Saç Bakım Hizmetler---20
  • Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri---3
  • Hasta ve Yaşlı Hizmetleri---2
  • Hayvan Sağlığı---7
  • İ.H.L. Meslek Dersleri---69
  • İlköğretim Matematik Öğr.---228
  • İngilizce---264
  • Kimya/Kimya Teknolojisi---23
  • Konaklama ve Seyahat Hizmetleri---2
  • Kuyumculuk Teknolojisi---1
  • Makine Tek./Makine ve Kalıp---2
  • Matematik---81
  • Metal Teknolojisi----8
  • Mobilya ve İç Mekan Tasarımı---5
  • Motorlu Araçlar Teknolojisi---1
  • Muhasebe ve Finansman---11
  • Müzik---130
  • Müzik(Bireysel Ses Eğitimi)---1
  • Müzik(Keman)---1
  • Müzik(Piyano)---7
  • Müzik(Viyola)---2
  • Müzik(Viyolonsel)---2
  • Öğretmenlik Meslek Bilgisi Dersleri---1
  • Pazarlama ve Perakende--6
  • Radyo-Televizyon---1
  • Rehber Öğretmen---211
  • Rusça---1
  • Sağlık Bilgisi---2
  • Sağlık/Acil Sağlık Hizmetleri---14
  • Sağlık/Anestezi ve Reanimasyon---1
  • Sağlık/Hemşirelik---17
  • Sağlık/Tıbbi Laboratuvar---1
  • Sağlık/Sağlık Hizmetleri Sekreterliği.---1
  • Sağlık/Tıbbi Laboratuvar---7
  • Seramik ve Cam Teknolojisi---1
  • Sosyal Bilgiler---115
  • Tarım Tek./Bahçe Peyzaj---2
  • Tarih---32
  • Teknoloji ve Tasarım---124
  • Tekstil Tek./Tekstil Dokuma-Örme---2
  • Türk Dili ve Edebiyatı---122
  • Türkçe---249
  • Ulaştırma Hizmetleri---5
  • Yiyecek İçecek Hizmetleri----11
NOT: Liste Bilgi Amaçlı Olup , mağduriyet yaşanmaması için tercihlerin yapılmadan önce söz konusu eğitim kurumları ile irtibata geçilmesi gerekmektedir
NOT:Samsun İl Milli Eğitim Müdürlüğü Bu Listeyi İl İçi İhtiyaç Listesi Olarak Yayınlamıştır.Sadece Ağustos Atamaları'nda Öğretmen Adaylarına Yardımcı Olabileceği Düşüncesiyle Düzenleme Yapılarak Paylaşılmıştır.
Toplam Samsun İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nce belirlenen Branş Öğretmen İhtiyacı 2584 Kişidir.(-+5 olabilir yanlış sayımdan dolayı)
Ağustos 2012'de 40 bin öğretmen alımı olacağını göz önünde bulundurursak;Samsun İl İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinin ihtiyacı bizlere Ağustos'daki atamada ne kadar hangi branştan atama olacağını gösterebilir.
(Samsun'un Branş Öğretmen İhtiyacı toplam atama sayısının 16'da 1'i kadar yaklaşık.)
Samsun Branş Öğretmenlerinde İhtiyaç Bulunan Eğitim Kurumları Listesini İçin Tıklayınız.
Sorularınız için Yaşam Günlükleri Facebook Sayfasından "Mesaj Gönder" Seçeneğini de kullanabilirsiniz aşağıdaki yorum gönder seçeneğini de.


0 comments :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...