Güncel Android Haber ve Uygulamaları

2013 KPSS' de Branş Sınavı Yapılacak Bölümler ve Detaylar

Branş sınavsız son KPSS sınavı 6-7 Temmuz  2012 tarihlerinde gerçekleşti.Ve böylece öğretmen adayları son kez Genel Kültür-Genel Yetenek ve Eğitim Bilimleri formatındaki sınava girdi.
ÖSYM'nin sınava 11 saat kala yaptığı açıklama ile öğretmen adayları KPSS 2012 sonuçları ile sadece 1 sene tercih yapabilecek.ÖSYM'nin bu konuda yaptığı açıklamayı okumak için tıklayınız.

Alınan bu karar ile 2013 yılında tüm öğretmen adaylarının 3 aşamadan oluşacak olan KPSS 2013  ile atanacağı kesinleşmiş oldu.(Genel Kültür-Genel Yetenek,Eğitim Bilimleri,Branş Sınavı)
Milli Eğitim Bakanlığı' nın 2013 KPSS için yürütmek olduğu branş(alan) sınavı çalışmalarının sonuna gelindiği ve önümüzdeki hafta 2013 KPSS branş sınavı ile alakalı detaylı bilginin paylaşılması bekleniyor.

Yargı Akademi tarafından paylaşılan habere göre 2013 KPSS' de alan sınavı yapılacak bölümler belli oldu.
2013 KPSS' de yapılacak olan Branş (Alan) Sınavı ile alakalı detaylı bilginin haftaya paylaşılacağını duyuran Yargı Akademi, Milli Eğitim Bakanlığı' nın alan sınavı konusunda
Alan (Branş) sınavı aşağıdaki branşlar için 13 Temmuz 2013 tarihinde yapılacaktır.
  • Okul Öncesi öğretmenliği
  • Sınıf öğretmenliği
  • Fen-Teknoloji öğretmenliği
  • Sosyal Bilgiler öğretmenliği
  • Türkçe öğretmenliği
  • Matematik öğretmenliği
  • İngilizce öğretmenliği
  • Fizik öğretmenliği
  • Kimya öğretmenliği
  • Türk Dili ve Edebiyatı öğretmenliği
  • Tarih öğretmenliği
  • Coğrafya öğretmenliği
  • Felsefe grubu öğretmenliği
  • Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik
  • Din kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenliği
Alan sınavının kapsamı üç bölümden oluşacaktır.
1- Akademik ders programı  % 40 ( YÖK'ün kur tanımlaması yaptığı genel ve geçerli öğretim programı )
2- İlgili dersin okul programı % 50 ( Örneğin Tarih branşı için lise Tarih ders programı )
3- Alanın öğretimi  % 10 ( Özel Öğretim Teknikleri )

2013 KPSS Branş ( Alan ) Sınavı ile alakalı son kararı Bakan Ömer Dinçer verecek. Milli Eğitim Bakanlı' ğından branş sınavı ile alakalı resmi açıklama geldiğinde sizlerle paylaşacağız
Kaynak : Yargı Akademi


0 comments :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...