Güncel Android Haber ve Uygulamaları

ROYAL'den SigortHalı Rezaleti

Teşekkürler Royal Halı ve İstanbul Dudullu mağazası Adalılar Halı!!!

Teşekkürler 6 hafta dolmadan 2 halıyı teslim edebilme başarısını gösterdiğiniz için!

Evet sevgili Yaşam Günlükleri takipçileri, teşekkür ediyorum çünkü artık bu sene içerisinde halılarımızı teslim almaktan umudu kesmiştim.

Haziran ayı sonunda İstanbul Dudulluda bulunan Royal Halı bayisi Adalılar Halı'dan 4 tane halı aldık. Parasını da kredi kartımızla hemen ödedik.

Halıların ilk tesliminde bir sıkıntı olmadı, istenilen tarihte halılar geldi.

Buraya kadar bir problem yoktu, ta ki gelen 2 halının birbirinin aynısı olması gerekirken halılar arasında "Ton Farkı" olduğunu fark etmemize kadar.

Bolero Rolyef modeli olan 2 halıdan birisi diğerinden çok az daha koyu renkteydi.
Bunun üzerine bayiyi aradık ve durumu bildirdik. Gelip görelim ona göre aksiyon alalım dediler. Geldiler ve üretim tarihi farkından dolayı halıların birisinin yeni diğerinin eski partiden olduğunu bu nedenle ton farkı olduğunu söylediler. Sigorthalı kapsamında değiştirelim dediler.
Royal Halı Sigorta İçin Tıklayınız


Halıları alıp gittikten sonra hafta sonu da gidip Nüfus Cüzdanı fotokopisi ve aktivasyon şifrelerimizi yazıp verdik. Duruma göre bir - iki haftaya kadar halılarımızın geleceğini söylediler.

Ancak aradan 3 hafta geçince ve bayiyi aradığımızda telefondaki dayı sinirli bir ses tonuyla bizi geçiştirince olayı Royal Halıya bildirdik.

Royal Halının sorundan haberi olunca hemen İstanbul Merkezden arandık. Kusura bakmayın en kısa sürede halılar tarafınıza teslim edilecek denildi.

Ancak bunun üzerinden de 2 hafta geçmesine rağmen bizim halılar gelmedi. Ve biz de Royal Halı'nın facebook sayfasında yorum yazarak şikayetimizi bir de buradan dile getirelim dedik. Malum facebookun bu konudaki gücü giderek artıyor.

Ertesi sabah kontrol ettiğimde yorumum silinmişti. Bir daha yazdım ve merkeze şikayetimi bildiren mail attım.

Bunun üzerine merkezin yorumu enterasandı: "Biz takip ediyorduk ama teslim edildi sanıyorduk".

Bayinin şikayet edildikten sonra merkezle konuşmasından sonra ki yorumu da enterasandı: "Bizi şikayet etmişsiniz, çok iyi yapmışsınız. Böylece Royal bizi müşteri karşısında ne durumlara düşürüyor görmüş olur".

Facebook ve ikinci şikayetten 2 gün sonra nihayet halılarımız 6. hafta bitmek üzereyken geldi.

Bu yazıyı yazıyorum çünkü Royal Halı'nın SigortHalı uygulamasına güvenerek en küçük bir durumda halılarınızı sigortadan değişime göndermeyin yoksa bizim gibi 6 hafta halısız kalma olasılığınız çok yüksek....

Bu konuda bana göre %90 bayi suçlu %10 ise merkez.
Bayi %90 suçlu çünkü beyefendiler ilk şikayetimizden sonra yani 3 hafta sonra arayıp "bize verdiğiniz aktivasyon numaraları yanlış olabilir mi? sigorta şirketi bu şekilde döndü" diye sordular. E be arkadaşım neden benim sana verdiğim gün aktivasyon numaralarını sistemden sorgulamıyorsun? Neden savsaklıyorsun işini, neden mağdur ediyorsun müşteri?
Merkez %10 suçlu çünkü bir işe el attıysan o işi bitirene kadar takibini sürdüreceksin, 1 müşterinin asla 1 müşteri olmadığını, yüzbinler harcayıp televizyonlara reklam vererek değil Ağızdan Ağıza Pazarlama (Word of Mouth Marketing)ile müşterilerin aklında bir yere oturacağının bilincinde olacaksın.


0 comments :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...