Güncel Android Haber ve Uygulamaları

Call of Duty 7:Black Ops steam_api.dll hatasi cozumu



Call of Duty 7:Black Ops steam_api.dll hatasi cozumu en cok sorulan sorular arasinda ve bunun cevabida asagidaki linklerde mevcuttur

Skidrow Sürümdür.

Çalışma Garantisi Vardır!

Güle Güle oynayınız


Dowload Skidrow Call of Duty 7:Black Ops steam_api.dll hatasi cozumu için aşağıdaki linke tıklayınız



steam_api.dll hatasi cozumu için tıklayınız
DOWNLOAD Skidrow CRACK= Skidrow Crack için tıklayınız

Yada bu linkten indirebilirsiniz.Alternatif link için tıklayınız
Sistem gereksinimleri:

- İşletim sistemi Windows XP/Vista/7;
- İşlemci Intel Core Duo E6600/AMD Phenom X3 8750 veya daha iyi;
- 2 GB RAM;
- Boş sabit disk alanı 12 GB;
- Ekran Kartı NVIDIA GeForce 8600GT/ATI Radeon X1950 Pro veya grafik Shader 3.0 destekli 256 MB bellek ile veya daha iyisi;


11 yorum :

  1. slm benım bır sorunum var oyun yuklu fakat tam acılıyo derken sıgleplayer hatası verıyo ne yapmam gerekıyo bır turlu acamadım ilgilenırsenız sevınırım tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Single player hatsı site içerisinde single player hatası çözümü yazısında gerekli linkler mevcuttur

    YanıtlaSil
  3. ya arkadaşlar bendede bi sorun var oyunu yüklüyorum oyuna girerken başlangıcında fragmanlarını gösterirken mousenin imleci takılıp kalıyor tıklayamıyorum hiç biyere press an keye tıklayamıyorum neden olabilir acaba sorun??

    YanıtlaSil
  4. steam linki çalışmıyor yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. link çalışmıyo açılan sayfada dosya bulunamadı diyor yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  6. Linkler düzenlenmiştir eğer gene hata verirse bize yazmanız yeterli gerekli düzenlemeler hemen yapılacaktır

    YanıtlaSil
  7. bende oyun yükleniyor bi sorun yok ama oyuna girdikten sonra elektrikli sandalye felan olardada sorun yok ama tam ora bittikten sonra siyah ekran gelio pc donuo 7-8 kere silip tekrar yükledim steam api yi da attım olmuor

    YanıtlaSil
  8. bendeki sorundada ilk sandalyede oturduğu video bitiyor tam oyuna giricekken bir sorun algılandı ve windows kapatıldı cinsinden hata veriyor ve oyunu 8-9 kez yeniden açmama rağmen bu hata devam ediyor lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  9. steam sorununu nasıl çözcez ayrıntılı anlatırmısın kardeşim tekrardan mı crack yapcaz

    YanıtlaSil
  10. BENDE DE ŞU SORUN VAR ARKADASLAR OYUNU AÇIYORUM BAŞLANGIÇ FRAGMANINDA ŞÖYLE BİR HATA grus_cpu_soviet_c adlı bir hata Nasıl çözcemm Yardımlarını beklıyorum


    Esenlıkle kalın

    YanıtlaSil
  11. steam must be running to play this game hatası verıo bunu nasıl düzelticem yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...