FM 2011 ile başlayan Sosyal Ağlar özelliği FM 2012 de bir adım daha öteye gidiyor. FM11de sadece maç özetini Youtubea yükleyebiliyorken FM2012 ile birlikte facebookta ve twitterda ve youtubeda yayınlayabiliyorsunuz.
Dahası, FM11 de sadece maç özetini ya da golleri yükleyebilirken, FM12de dilediğiniz bir anı, güzel bir pozisyonu, gol öncesini, sonrasını yani oyundan herhangi bir anı kaydedip yükleyebiliyorsunuz.
Ekstra bir özellik de, FM12de yüklemek istediğiniz bölümü video olarak kaydedebiliyorsunuz da. Yani illa youtubea yollamanıza gerek yok. Harici olarak da bir video kaydı yapabiliyorsunuz.
Bu kadar girişten sonra şimdi bunu nasıl yapabileceğiz bunlara geçelim.
Öncelikle FMde Youtube, Facebook ve Twitter hesaplarınızı aktif hale getirmeniz gerekiyor. Bu hesapları oyuna ilk girerken aktif hale getirebilirsiniz. Eğer oyun başında bu adımı atlamışsanız, merak etmeyin, sonraki bölümlerinde de Facebook, Twitter, Youtube işlemlerinizi yapabilirsiniz. Bunun için Manager adı/Options/Social Network kısmına gitmeniz yeterli...
Aşağıdaki ekran ile karşılaşacaksınız.
Burada işlemlerinizi tamamladıysanız, artık maç içi görüntülerinizi yayınlamaya hazırsınız demektir.
FM12de video çözünürlüğünü de siz belirleyebiliyorsunuz. Yani HD kalitesinde video çekmeniz de mümkün. Bunun için öncelikle çözünürlüğü ayarlamış olmanız gerekiyor. Eğer ayarlamamışsanız, Preferences>General altında YouTube Settings diye bir bölüm göreceksiniz. Buradan çözünürlüğü ayarlayabilirsiniz.
Bu işlemi de tamamladıktan sonra, gelelim video yüklemeye:
Yukarıdaki resimde herşeyi açıklamaya çalışayım:
Yukarıda yazdıklarımın videolu anlatımı için sözü Football Manager Oyununu hazırlayan SportsInteractive Direktörü Miles Jacobson'a bırakıyorum...
Evet Miles, anlat bakalım bize..

Salı, Kasım 01, 2011
GuYaR





Posted in
çok teşekkür ederim.
YanıtlaSil