Güncel Android Haber ve Uygulamaları

Avea Simdi Ara-Arayan Bil Artık Ücretli( İptal Ettirme)

Avea'dan gelen bilgilendirme mesajlarına her zaman dikkat ederim.Geçen hafta içerisinde Avea'dan gelen mesajı sizlerle paylaşmak istiyorum.
"SimdiAra yenilendi!Artık ArayanBil ile beraber tek servis!Üstelik 24 Ekim-22 Kasım da ÜCRETSİZ,sonrasında ayda 0.79 TL.İptal için IPTAL yazıp 7070'e gönderin."

Mesaj geldikten sonra 7070'e IPTAL yazarak gönderdim fakat gelen mesaj aynen şöyleydi

"SU AN İŞLEMİNİZ GERÇEKLEŞTİRİLEMEMEKTEDİR.LÜTFEN DAHA SONRA TEKRAR DENEYİN."



Avea Kampanyaları İçin Tıklayınız


7070'e mesaj attığımda saat 01:55:53.Acaba gece bu servisi iptal ettiremiyormuyuz diye düşündüm ve sabah tekrardan İptal için 7070'e mesaj attım.Bu sefer ArayanBil servisinin iptal olduğuna dair bilgi mesajını aldım.Ve bu yazıyı yazmak için bilgisayarın başına geçtim.

Şimdi aklıma şu soru takılıyor.Daha önce bize ÜCRETSİZ bilgilendirme mesajı olarak gelen Şimdi ara bilgilendirme mesajı artık 0.79 TL mi?

SimdiAra servisi yenilendi ve artık ücretli oldu demek bence daha mantıklı.Şu anda her Avea abonesi bu uygulamaya üye.

Mesela şimdi bir arkadaşınızı aradınız.Ve Aradığınız Kişiye Şu Anda Ulaşılamıyor.Lütfen Daha Sonra Tekrar Deneyiniz tarzı bir sekreter sesi ile karşılaştınız.Arkadaşınız telefonunu açtığında ŞimdiAra mesajı gelmesini istiyorsanız 0.79 TL hesabınızdan düşecek.


0 comments :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...